kirstendownunder.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo allemaal,

Zo zijn er opeens plannen, zo verandert dat in een boeking en zo duurt het nog twee en een halve week voordat ik vertrek.

Overal is te lezen op sites over backpacken: Geniet van de voorpret! En dat heb ik gedaan!

Maar het moment van besef is daar, ik ga straks voor een jaar op avontuur. Het is eng, het is spannend, het is leuk, ik kan niet meer wachten.. Er gaat van alles door mijn hoofd. Dat zal er wel bij horen wanneer het vertrek dichterbij komt denk ik dan maar. Het is ook niet zo gek als je bedenkt dat Nederland en Australië eigenlijk best ver bij elkaar vandaan liggen .


Graag wil ik wel de kans geven aan mensen die het leuk vinden, om straks mijn avonturen te volgen. En dat kan dus hier! Misschien kom ik gaandeweg wel een veel beter programma tegen, maar dat zal ik dan ook zeker met jullie delen. Voor nu kunnen jullie je aanmelden in de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten, dan ontvang je bij nieuwe foto's en verhalen een e-mail.

Leuk dat je met me meereist!

Veel liefs,

Kirsten

Reacties

Reacties

Rudy

Kirsten een hele goeie reis en veel plezier en leermomenten!!! Kop erbij, we zijn benieuwd naar dit grootse avontuur!!!

Liefs Rudy

nees

heb je hulp nodig? mijn " lex "
heeft via zijn tante daar familie wonen , die vaker backpackers even opnemen .... alleen al voor de rust wasgoed en raad

Roelien

Heel veel succes en natuurlijk ga er enorm van genieten. Voordat je er op bedacht bent zit je in een keurslijf van 08.00 tot 17.00☺

Lonneke

Oooooh zooooo superleuk dat je het bij houd en gaaaf!!! Heel tof en trots dat je dit gaat doen! Aussie heel mooi land! Zie graag veeel tekstjes en fotos!!wordt een bijzonder,gek,raar maar zeker te gave tijdworden! Ga het zeker lezen.

Hetty

Kirsten, hele goede reis en wij hopen dat je een super jaar hebt. Heel veel knuffels van ons??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active