kirstendownunder.reismee.nl

First 3 days

G'day!

Het is ondertussen alweer 10 september wat betekent dat ik al 6 dagen onderweg ben. Dat klinkt misschien tegenstrijdig als je naar de titel kijkt, maar toch is er een verklaring voor. Maar hoe dan ook, tijd voor een update!

Na twee lange vluchten was ik aangekomen in Singapore. En zoo wat is dat land klein, maar wat wonen er veel mensen. Conclusie, iedereen woont in een flat en die gebouwen zijn echt enorm! Na een nacht in het hotel heb ik met een stadstour kennis kunnen maken met het land. Een paar woorden om het kort samen te vatten: heet, schoon, mooie ontmoetingsplaats en bijzonder wanneer de formule 1 daar is. Tijdens de formule 1 wordt de hele stad afgezet en daar waren ze al mee begonnen. Erg vet om te zien!

Toen weer door naar het vliegveld en dan op naar Sydney, toch iets waar je eigenlijk echt naar uit kijkt. En ik zal jullie vertellen, toen ik vertrok in Nederland twijfelde ik of ik wel de goede keuze had gemaakt. Maar zodra het vliegtuig de landing inzette was het er. Er kwam een glimlach van oor tot oor en ik wist direct dat dat absoluut de beste keuze ever was! Met 12 mensen in een busje op naar je hostel terwijl iedereen onwijs enthousiast is, is al een belevenis op zich. Goed hostel, super groep mensen en in Australië. Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar ik beleef het echt.

De eerste dag gewoon een surfcamp geboekt waar ik morgen aan ga beginnen. Ook maar meteen een pubcrawl (kroegentocht) gedaan. Jahoor dit was het. Een onwijs gezellige avond, leuke kroegen en leuke mensen. Dag twee lekker gaan ontbijten en Sydney maar eens verkennen. Een bezoekje aan het Opera House (ja dat hoort er bij), de mooie tuin Woolloomooloo gezien en een hoop gewandeld. Gewoon wauw! En toch nog een keer afsluiten met een borrel in de kroeg. En dan vandaag. Op advies van een local naar Manly geweest. Met de ferry vanuit Sydney ga je naar dit Schiereiland. Een geweldige plek met een onwijs mooi strand. Hier de klif beklommen om nog dichter bij de zee te komen. Het beklimmen ervan is al vet, maar het uitzicht is nog 1000 keer beter. Heerlijk om te zien hoe mooi dit land is.

En zo waren in het kort de eerste drie dagen in Sydney, je bent je avontuur in Singapore alweer bijna vergeten. Zo indrukwekkend is alles.

Ik geniet volop, ik lach onwijs veel, ik verbaas me veel over hoe mooi het kan zijn. Het is gewoonweg tot zo ver al veel beter dan gehoopt!

Zoals ik al zei, staat de surfcamp op de planning en daarna wat dagen in een hostel op Bondi Beach waar het surfboard gratis bij in zit...

Voor iedereen thuis heel veel werkplezier, schoolplezier en alles. Ik ga lekker genieten op de zee.

Veel lieve reisgroetjes vanuit Sydney!


Reacties

Reacties

Jur

Leuk om te lezen kirst, heel veel plezier verder en geniet ervan!!!! Gr Jur

Chris wildeboer

Ben blij te lezen dat je het nu al zo fijn en mooi hebt. Geniet ervan ?

Harrie

Mooi stukje Kirsten! Klinkt echt heerlijk en je wordt dus een echte surfdude naja surfgirl! Geniet er van!

Hetty

Superbegin dus. Ga zo door??

Annet van huffelen

Wow, leuk verhaal. En fijn elkaar even gezien en gesproken te hebben. Ga zo Door met plezier hebben en van alles te zien en te beleven. Love you my girl ( dochter ) . Dikke kus

Bart

Leuk om te lezen ! Veel plezier Verder hè Kirsten ! Groetjesssssssssssss

René

Leuk om je eerste blog te mogen lezen! Veel plezier met het leren surfen! xx

Annet

Leuk om te lezen, al zoveel gezien in een paar dagen top. Geniet er van. Laterrrrrrrr

Dinie

Hoi Kirsten,
Fijn dat je al een leuke groep mensen hebt ontmoet. Het ziet er super uit.
Heel veel plezier met surfen en ik ga mooi volgen wat je allemaal meemaakt.
Groetjes

Gieneke kiers -bartol

Mooie verhalen kirsten. Mooi om te lezen. Geniet ervan. Al heel veel beleefd. Heel veel plezier.

Carin en Bas

Wat fijn om te lezen dat je zo geniet!

Roelien

Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.

Tineke

Fijn om te lezen. Kirsten geniet ervan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active